Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




segalanya sudah pun berakhir~
Thursday, September 15, 2011 | 4:51 AM | 0 comments
       Setelah berhari hari bertungkus lumus. Eh berminggu minggu. Eh bukanla berbulan bulan kami menggembleng tenaga. Bersatu hati menjayakan program bulan kemerdekaan yang di bawah pengurusan kelas kami. Sumpah memang penat gila. Mencabar kamu tau. Puas di caci sana sini. Kami hanya tersenyum melihat mereka mereka yang terlampau dengki dengan kebolehan yang kami ada. Eh mana la boleh sumanya berjalan lancar. Namanya manusia. Mana boleh lari daripada buat kesilapan. Kalau macam tue. Penghuni neraka mesti tidak ramai kan. Eh taubat dulu >,< Tidak mahu masuk neraka tau. Jangan suka kritik sana sini. Kami tau kami tidak sempurna betul. Sekurang kurangnya kami sudah menghempas pulas tenaga yang kami ada. Hargai kami boleh ?

       Tadi sudah pun sampai kemuncaknya. Memang kami tidak sabar program nie tamat. Penat kami dengar suara suara sumbang yang tidak berhenti mencari kesalahan kami. Hey mak minah. Bila la kau mahu berhenti daripada buat perbuatan keji kau tue. Sampai bila bila pun kami tidak peduli. Kami sudah tahan banting. Pura pura abaikan segala kata kata keluar dari mulut busuk kau tue. Yang kami tahu kami sudah cuba untuk buat yang terbaik.

      Eh tadi kami sudah pun tebus kesalahan kami dulu. Maksud aku yang masa kami buat perasmian tue memang kami kerja last minute punya. Memang simple gila ok. Tidak ada pun yang boleh buat orang mengeluarkan kata kata pujian dari mereka. Heyy memang kami sedih gila. Tapi tadi segalanya sudah di ungkapkan. Kami sudah pun ada dengar suara suara merdu yang mengeluarkan kata kata pujian dari mereka. Pengerusi kami memang tambah besar hidung dea la weyy. Banyak yang ucapkan tahniah semuanya berjalan baik. Alhamdulillah. Nie suma hasil daripada usaha kami yang bergabung menjayakan program nie.

     Tadi setelah selesai mengemas dewan. Kami sambung raihkan usaha kami yang meletup letup. Memang berbaloi baloi. Sumpah memang happy gila. Sampai tidak boleh terkata tau. Kelas kami memang sporting gila. terima kasih kawan kawan dengan kesunggguhan kita menjayakan program bulan kemerdekaan. Di harap satu hari nanti kita akan memperbaiki kesalahan kita. Sayang kamu;))













    

       

Older Post