Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




keluarga SRC!!
Thursday, September 8, 2011 | 1:01 AM | 0 comments
         Lama aku menghilang diri dalam dunia blogger nie. Sunyi sepi sahaja blog aku kan. Orang pun malas mahu singgah. Nie semua gara gara perangai aku yang malas mahu update. On9 saja setiap hari. Tapi langsung tidak di peduli blog aku nie. Terlampau jatuh cinta sama facebook. Sampai langsung tidak ingat dunia. *teruk juga kan sikap aku ne*.


       Eh aku mahu cerita tentang keluarga angkat aku nie. SRC baaa. Sumpah memang rindu gila mahu kumpul sama sama. Ketawa sampai tidak ingat dunia sudah. Memang agak sukar untuk kami di pertemukan dalam satu kelas seperti dahulu kala. Penghuni penghuni yang sentiasa mengisi ruang ruang kekosongan di setiap sudut kelas. Memang rindu mahu main kejar kejar dalam kelas. Main lempar lempar segala benda yang ada. Maen siram siram air. Jangan heran la sama perangai kami yang macam kebudak budakan. Kami memang tidak pandai jemu dengan permainan kami tue. Kelas kami memang semua otak otak ceria.


      Sebelum menyambut hari ramadhan dan hari raya aidilfitri. Memang sudah banyak aktiviti yang di susun untuk mengubat kerinduan yang lama terpendam dalam jiwa kami. Kununnya mahu buka sama sama di bandar. Mahu kunjung mengunjung ke rumah kawan kawan. Alhamdulillah sumanya berjalan lancar. Walaupun tidak semua yang dapat menghadiri. Tetapi gembira juga. Semuanya masi seperti dahulu. Tidak ada pun yang berubah.



            Gambar berhari raya bersama mereka. Walaupun aku tidak dapat menghadiri, tetap aku turut gembira acara mereka berjalan lancar. Memang beszz gila aku dengar cerita mereka. Beraya sakan sampai balik malam. Sory kawan kawan tidak dapat hadir. Sumpah kalau umur kita panjang tahun depan aku ikut k.

     
 










        Gambar buka puasa bersama mereka beramai ramai di hiway.


  

  

 
  
    

      
       

         

Older Post | Newer Post