Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




seram weyy~
Thursday, August 11, 2011 | 4:43 AM | 1 comments
               Masa di kelas. Cikgu lambat masuk. Ok fine. Kami memang tidak pandai duduk diam kalau cikgu lambat masuk atau tidak masuk kelas. Memang sudah macam cacing kepanasan. Mahu ke hulur ke hilir cari pasal sama orang. Kelas aku memang minta puji sikit>,<
              Sedang mereka berbincang tentang persediaan untuk bulan kemerdekaan nanti,perangai gila aku sudah pun merasuk ke dalam jiwa aku. Ok mula bertindak sesuka hati. Kacau orang sana sini. Tiba tiba sedang aku khusyuk mengacau orang , Ak terjumpa pisau  di atas meja. Pisau tue kepunyaan c andi tarik taik. (ain kasi nama). Sapa sapa yang suka kacau aku balik, Ok aku akan hunus pisau tue ke lehernya. Main main seja ba. Pisau toe ndak tajam. Sembelih cicak pun ndak akan mati ok. Tapi hujungnya adala tajam sikit. 1 kelas sudah takut aku pegang pisau toe. Takut aku akan bertindak sesuka hati. Aku cakap aku berkuasa di tawau ne. Tawau ne aku punya. Kilik kan aku. Sebab senjata tajam ada di tangan aku. Memang la cakap macam tue. *Gila kan ak*.
               Sedang aku bermaharajalela sama pisau tue,tiba tiba otai kelas kami rampas dari tangan aku, Ok memang aku pertahan kan gila. Main tarik tarik sama dia. Ndak mahu pisau kecil kenak ambil. Macam budak budak maen tarik tali umtuk menang. Gitu la perangai ku..grrr! Sekali kan aku kalah weyy. Tengok badan la. Sudah nama otai kelas kami. Memang badan dia macam badak sumbu. Serius. Ndak rekaan semata mata. Tiba tiba pisau toe tercucuk di pipinya yang tembam. Nasib baik banyak lemak. So dapat la pertahan kan dia daripada pisau toe masuk ke saraf saraf dalamannya. 
              Weyy. Sumpah! Takut gila. Sambil aku tutup mata, hantak hantak kaki dan teriak aku sudah tikam otai kelas weyyy..*bangga*
              Nasib cedera sikit. Memang dia kebal pun. Kawan gay dia duduk sebelah takut gila. Kalau otai tidak ada, Memang dia akan bunuh aku juga. huhuhu;))
             

              muka otai kelas kami*seram kan muka dia* macam mahu makan orang weyyy. Takutnya saya!
               

             muka c penikam*muka ayu tapi perangai rock bha*
             

Older Post | Newer Post