Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




ndak lama dapat anak buah baru lagi;))
Thursday, August 4, 2011 | 6:40 AM | 0 comments
      Dengan semngat berkobar kobar untuk melahirkan anak prtama..cousn aku trpksa sabar dan tabah mngharungi pelbagai cabaran dan rintangan..kami sntiasa doakan yg trbaik yaaa..kuatkan smngat!mmg perit untuk mlahirkan seoranga anak..toe laa  pngorbnn seorng ibu yg ndak dpat d lupakan..syurga d bwah telapak kaki ibu...mudah mudahan kak ing selamat melahirkan anak..kami ndak sbar sua ne..nmpaknya hari2 akan brtandang ke rumah nnk ok...bnyakkan berdoa..kak ing mesty boleh!!!!!!!!

  Harith haziq ndak lama keluar ehh..aku pun bakal dapat anak buah lagi..so happy..walaupun usia masi muda sdh pun bergelar sbgai seorng antie;)).tyme mngndung..cousn ak suka tgk muka anak buah aku yg 1 ne..cumeL sngat,,,harap2 muka harith nnt mcam rayyn laa juak yaa;))..ndak sudah jauh2 kami maw tgk c rayyan  d kk..rayyan ke 2 akan muncuL ndak lama lagi!!!!!yihaaaaaaaa

       kak ing!bersbar yaa..esk harap kalau aku buka mata sudah..aku akan dpat brta gmbira yg kak ing selamat melahirkan harith...;))
      
       kak ing mesty boleh!!!!!!!!!!kuatkan smngat!!kami akan sentiasa doakan kak ing ok!
      
   muka harith nnt akan jadi mcam muka c rayyan ne;))rayyan..ndak lama lagi ada sua kwan mu maen..
   

Older Post | Newer Post