Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




kisah kami bertiga
Tuesday, August 9, 2011 | 10:36 PM | 0 comments
                 Eh nie geng kuat aku. Eh bukan geng kaki pukul. Eh bukan juga nie geng kuat buli orang. Eh bukan la nie geng aku di kelas.                                                                                                                                            
                Yang kecil kecil tue namanya nurul amalina a.k.a mohd nor. Eh silap nurul amalina binti herman. Yang hitam hitam manis tue namanya asmah a.k.a mok. Eh bukan asmah binti kadir. Dulu dulu kami memang rapat pun sebab sudah jadi keluarga src. Sudah di takdirkan lagi tahun nie kami satu kelas ok. So hubungan kami semakin rapat. Kami duduk bersebelahan seja. Minta puji kan kami>,<
                Hidup kami di kelas tidak lengkap kalau salah satu orang tidak hadir. Cerita mati kami akan mantap dengan ketiga tiga cerita yang telah di gabungkan. Perangai kami yang gila gila dan sewel a.k.a sowt akan jadi bertambah huru hara. Cikgu akan angkat tangan apabila bom atom kami keluar dari mulut. Ketawa kami tidak ada pun jadi ciri ciri perempuan ayu yang di idamkan oleh jantan jantan di luar sana. Kami peduli apa yang penting kalau depan boyfie baru la control ayu. >,<
                Hari tue kami maen taik taik hidung. Kotorkan kami. Ada kesah ka? C asma la nie yang mulakan dulu. Masa cikgu hassan kami di tugaskan menyiapkan nota nota sejarah kami. Sambil sambil toe maen la dulu kami ok. Tiga tiga tidak bawa fail. Tiga tiga juga tidak siap nota. Ok fine. Kerja kami memang selalu terkait rapat pun. Satu tidak siap. Yang dua lagi pengikutnya mana laa siap juga kan. Eh balik sama topik kami. Kami maen taik hidung bukannya taik hidung betul pun. Pura pura seja. C asma yang adun taik hidung toe. Cara caranya ialah ambil seletop kecil dan gulung gulungkan ia menjadi bulat. Selepas itu warnakan ia menjadi hijau. Kemudian lekatkan ia ke seluruh muka anda. Ok siap! Dengan ketawa yang tidak ada tapis tapis kami pun ketawa dengan nada yang kuat. Satu kelas tengok ya. Ok fine aku yang jadi model taek hidung. Bertuah betul. Kalau boyfie nampak ak gitu confirm kenak cerai. grr!
                Kami juga memang suka tidur d kelas. Tengok keadaan la juga. Kalau sudah satu yang mulakan. dua dua pngikutnya akan menyusul sebentar lagi. Bertuah kan kami>,< Kami juga suka kacau orang di kelas. kamu maw taw apa? Pertama cucuk cucuk ketiak orang pakai pembaris. Kedua suka gosipkan orang sama siapa siapa yang terlintas di pikiran kami. Mangsa buli kami selalunya suraya,mohd nor,mok,bukhari. Jaatkan kami. Saja seja mahu hiburan. Boring la kalau hidup tidak ceria. Asyik mahu telan orang seja. Argh! Otak kami dan masuk la wey dengan orang gitu. Kami rock>,<
                Serius perangai kami belum matang lagi la weyy. Selalu maen permaenan yang budak budak hingusan selalu maen. Gila kan kerja kami. Eh kami peduli apa yang penting kami tidak ganggu kamu pun kan? Dulu masa d src kami selalu maen conteng conteng tangan pakai maker or apa apa jak la warna yang terang. maen cam cam ya. Sapa kalah dia jadi mangsa. Kami maen beramai ok. Sampai teriak sana sini. Sampai kena marah oleh cikgu. Sekarang permaenn itu masi kami teruskan. Tapi hanya kami bertiga ok. Jelekkan. Tapi masi lagi hangat. Eh kemarin kami maen C,kuali,inde,pa,tmbi,raket. Jelekkan perangai kami. Boring ba d kelas. Ndak taw maw wat apa. ;)
                Eh kemarin juga hati kami tiga tiga terluka. Kamu maw taw sebab apa? Tanya la empunya diri. Rahsia kerajaan ne. Mana boleh bagitau. Rahsia tetap rahsia ok.
               Eh kamu. Thnxx sebab sentiasa berdiri dan duduk sama aku. Sentiasa bagi semangat kalau di kelas. Sentiasa tolong menolong kalau ada papa. Thnxx sangat sangat. Sayang kamu. ;)

Older Post | Newer Post