Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




KENAPA AKU YANG SELALU MENGALAH!
Sunday, August 21, 2011 | 8:39 PM | 0 comments
                   

       Hubungan kami makin lama makin teruk. Makin lama makin retak. Makin lama makin huru hara. Makin lama makin menyakitkan hati masing masing.

   
      Apa salah aku sampai kaau hukum aku sebegini. Sumpah. Aku merana sangat. Kau semakin menjauhkan diri sama aku. Macam mana mahu selesaikan masalah. Macam mana mahu berbincang macam mana mahu pulihkan hubungan kita nie. Aku rasa aku sudah cukup mengalah sama kau. Aku rasa aku sudah buang jauh jauh ego aku yang tebal dan semakin lama semakin nipis. Kenapa kau tidak hargai. Aku sedih sangat tau.


    Kenapa semakin hari kau tidak pedulikan aku. Kenapa  kau tidak selalu ambil berat sama aku. Kenapa kau selalu biarkan aku terluka. Kenapa kau selalu sakitkan hatiku. Kenapa kau selalu biarkan aku bersendirian. Kenapa kau sudah berubah.


   Lama sangat sudah kita hidup macam nie. Aku rasa kalau tidak d selesaikan memang tidak ada penghujungnya. Jangan simpan sangat ego kau tue. Aku berharap sangat kita hidup macam dulu lagi. Aku berharap sangat kau macam dulu lagi. Aku berharap sangat kau sudah berubah.

 

Older Post | Newer Post