Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Jeng n Jong~
Monday, August 22, 2011 | 7:38 AM | 0 comments
          

          
          
         

         Entry kali nie mahu cerita tentang adek lelaki aku sama teman wanitanya. Tiba tiba idea aku datang tanpa di undang untuk tulis cerita tentang mereka. Sebenarnya aku jeles. Hubungan dorng macam gula. Sweet sangat. Ok kamu berdua jangan terbang.


       Dorang couple ne bertukar tukar. Dulu adek lelaki aku ne couple sama pempuan satu sekolahnya. Lama juga la dorng couple. Tapi perempuan toe ndak silap curang or suka sama lelaki laen. Lebih kurang gitu la aku dengar cerita. Sakit juga hatiku bila dengar adek aku kenak kasi gitu. Macam maw lempar batu depan muka perempuan toe. Tapi oleh kerana aku masi simpan rasa simpati sama perempuan toe, aku hentikan hajat ku yang bukan bukan. Dulu aku pernah rapat sama perempuan  ne. Ndak sangka plak aku bagi muka sama dia, dia buat plak adek aku gitu. Maw kena ne. Grr>,<. Cerita lama, jangan diugkit. Bekas couple adek aku dulu suka sama bf couple adek aku sekarang. Pelik kan dorang.

 
      Tapi adek aku sekarang memang sudah cukup bahagiia sama teman wanitanya. Dulu dulu masa pertama dorng couple, dorng gelar diri dorng JENG n JONG. Kelucuan aku dengar. Kalau aku dengar dorng bergayut. ketawa aku memang tidak ada segan pilu mahu keluar. Ketiak aku macam d garu garu. Geli sangat.
Unik kan dorng.

     Adek aku ne kalau sama orang memang pendiam sangat. Sepatah kamu soal. Sepatah la dia jawab. Tapi kalau sama teman wanitanya. Kering jak ndak teman wanitanya di buat. Romantik dorang tau. Geram aku nampak. Family aku memang sudah restu hubungan dorang. Permpuan ne memang selalu datang rumah jumpa family aku. Perempuan bagus. Memang la suma orang suka. Eh aku pun turut suka. Aku ne jenis yang cepat mesra sama orang. Aku restu saja perempuan yang dampingi adek aku. Asalkan jangan sakiti dia. Aku turut rasa sakit juga.

     Semoga kamu akan kekal sampai ke akhir hayat. Jangan selalu gaduh ya. ;)

Older Post | Newer Post