Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




mish u kwan;(
Sunday, July 31, 2011 | 8:36 AM | 0 comments
         Di saat ak tersungkur dengan msalah yang dihadapi,kamu sentiasa ada satu persatu membangunkan aku dengan bersungguh2. Disaat aku berlinangan dengan air mata,kamu akan sentiasa ada untuk menggmbirakan aku tanpa sebarang keluhan. Di saat aku terleka dengan hiburan yang melalaikan,kamu sentiasa ada untuk mngingatkan aku semula Disaat aku kebosaan melanda diri, kamu sentiasa ada untuk menemani ku hinnga aku gembira. Kamu sentiasa ada di sampingku bersama2 membina erti persahabatan yang terukir hingga kini.

         Aku kini bertuah memiliki sahabat seperti kamu yang tidak pernah leka dengan tanggungjwab bergeLar seorng KAWAN. Yang sentiasa hidup susah dan senang bersama. Yang tidak pernah mngenaL erti putus asa untuk membangkitkan diri masing2. Yang tidak pernah berkira walau apa pun yang berlaku. Kenangan yang kita bina sentiasa bersemat di jiwa! sayang kamu!
       
     p/s;  Menghitung hari menunggu kepulangan kamu. ndak sbar ehh!!

       



 
                      

Older Post | Newer Post