Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




kami budak pra u sejarah~
Sunday, July 31, 2011 | 7:23 AM | 0 comments
     kelas kami ada wat anjuran sempena bulan kemerdekaan. Mmg sudah tradisi setiap tahun pelajar2 6 rendah sejarah akan di tugaskan mngendalikan program2 ne. Antara pertandingan2 yang akan di jalankan ialah sepak takraw,bola jaring,jgn lupa lirik,mndeklamasi sajak,teka silang kata,kad kreatif,power point,melukis potret,expLorace dan mnghias kelas..

    Pada 29 julai 2011 bersamaan hari jumaat,pertandingan bola jaring telah pun dijalakan untuk mnengah atas. Penyertaan yang begitu menggalakkn dan smngat yang di tonjolkan oleh para pelajar untuk bersungguh2 memenangi pertandingan tersebut. Alhamdulillah pertandingan tersebut berjalan dengan lancar. Tahniah kepada kelas yang telah memenangi prtndingan tersebut. Diharap kelas yang tidak berpeluang,sila cuba lagi di masa akan datang. Kelas 4SPA(JOHAN),kelas 4ST2(NAIB JOHAN).kelas7univisuaL(ketiga)..hadiah yang lumayan akan menanti anda!

   Pada 30 julai 2011 bersamaan hari sabtu,pertandingan bola jaring untuk menengah bwah dan pertandingan sepak takraw untuk menengah atas & bwah juga di jalankan. Terharu kepada adek2 pelajar yang begitu bersemngat sekali mngikuti pertandingan tersebut. Penyertaan yang terlalu ramai membuatkan kami selaku penganjur tersangt gembira. Bermacam ragam yang telah di lakukan oleh adek2. Walaupun penat dan terpksa berpanas terik. tetapi kami bangga dengan usaha yang telah kami lakukan. ;))

       

Older Post | Newer Post