Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




SUSAH MAW PERCAYA BHA;(
Thursday, June 2, 2011 | 2:49 AM | 1 comments
                                    

semalam dia datang rumah. hp dia 1 sama ak. kemarin dulu kami gaduh besar. aku bongkar suma apa yang ada dalam hp toe. tengok picnya dulu2 sama exgfnyaa. gyla weyy. sapa ndak sakit hati nampak. dulu dea maw delete tapi aku larang. sekarang baru aku sakit hati tengok balik. sapa suruh minta pujikan. terlampau layan ego! semalam aku check hpnya 1 lagi. gyla weyy. nampak lagi msg2 dulu sama exgfnya. aduii. jatuh jangtungku. susah bha maw percaya yang dia cakap dia sayang sama aku., napa kenangan2 dia sama exgfnya dulu dia ndak buang? dia cakap msg toe msg lama sudah. semalam baru dea delete. tapi lambat sua. sakit gyla babi la hatiku!

semalam depan mata ku dea delete suma picnya sama exgfnya. kesian bha dea. aku rasa macam aku tersiksa betul.tengok pic toe. terus aku masuk jak. tinggalkan dia sendiri. ndak sanggup maw tengok. hati macam kenak iris pisau. sakit eh! semua yang aku suruh suma dea buat. tapi napa yaa aku masi suka pkir yang bukan2 pasal dea ne. sedangkan balik2 dea cakap dea sayang sama aku . dea tidak da sudah perasaan sama orang lain. ndak pala. teralalu awal bha ne. aku rasa 1 hari nanti dea akan buktikan yang dea boleh bahagiakan aku. mudah2hn laa. sayang gilaa aku sama kaw. tolong jangan hampakan aku lagi yaaa.;

Older Post | Newer Post