Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




DIA~
Wednesday, June 1, 2011 | 4:28 AM | 0 comments

                   





dulu2 aku trauma sangat dengan perkataan  curang. aku tidak mahu ini menjadi penyebab dalam hubungan kami. aku tidak mahu bha ada orng ketiga. cukup la yang dulu2 sudah terjadi. harap2 tidak akan berlaku lagi bhaa. kami sudah janji sapa yang curang dia accident n doakan mati awal. hahaa. kilik kan. tapi biarla. biar dia takut. so dia tidak akan buat lagi benda ne semua. janji tetap janji yaa.

dia cakap dia sudah berubah. dia tidak akan lagi buat benda ne suma. aku takut betul bha. sekarang aku berusaha betul pertahan kan hubungan sama dia ne, aku mahu hidup sama dia bha. kalau boleh dia ne la last dalam hidup ku. penat bhaa jadi orng hipokrit. penat bha seksa diri sendiri untuk jaga perasaan suma orang. so biarla sekarang aku berkorban untuk perasaan ku lagi. sampai bila aku mahu ginie?;(



Older Post | Newer Post