Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




aku seksa dia~
Wednesday, June 1, 2011 | 4:51 AM | 0 comments
                   



sekarang aku control dia. pergi mana2 mesti mahu bagitaw dulu. kalau aku cakap boleh, baru pergi. depends la sama mood ku. kalau time toe tiba2 muncul saitan. aku akan marah dia supaya jangan pergi. tapi kadang2 dia pandai memujuk la weyy. mesti cair. pandai dia ya lepaskan diri. heee.

semalam fikiran aku tiba2 melayang. aku takut dia msg sama exgfnya dulu. so hp n simkadnya semalam bermalam di rumah aku. tapi semalam kami gaduh besar.(malas la maw kasi pnjg cita lagi). nasib tidak ada juga msg n call perempuan2. kalau tidak perang dunia la jawabnya lagi.

setiap malam sebelum tidur aku akan buat spotcheck facebook dia. kalau2 ada perempuan yg chatting sama dia. kalau mood aku ok. aku akan layan orng yang chattng sama dia. kadang2 kalau mood aku malas. aku tgk jak la

aku buat suma ne untuk kebaikannya. bukan untuk suka2 saja yaa. papa pun yang terjadi. kami akan tetap pertahan kan hubungan kami sampai bila2. ;)).

Older Post | Newer Post