Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




my cOusn
Friday, February 18, 2011 | 1:31 AM | 0 comments
                                                               Nur Syahirah
ne cousn aku. nama dea fieza. dea rapat sama aku. yaaa..1 kepala. tadi tyme tidur.balik2 dea call. hari ne dea balik tawau sudah. ok. happy sangat2. malas maw angkat. coz taw sudah dea akan suruh tidur rumah nenek. tyme bangun tadi. miscall dea. terus dea call. pnya dea beteriak cakap sama aku. kami memng gitu. agak gila silkit ya.aku trep2 ada mood.malas maw bagi tahu aku sakit. dea ajak pegi rumah nenek sekarang. malas maw pegi macam xda mood. malam ne dea ajak dinner sama family suma. dea maw kasi kenal bakal2 suaminya ok kami xsabar juga mahu tengok. ndak sbar juga tunggu dea kahwin.tapi sedih juga . xdapat sudah ajak dea keluar selalu. ada suami. so mesti ikut perintah suami

dear fieza harap kaw akan kekal hingga ke anak cucu. kami akan doakan yang terbaik untuk kaw. hope kaw sudah pilih jalan yang baik untuk kaw n masa depan mu. sayang kaw

Older Post | Newer Post